Szanowni Państwo,
kadra medyczna oraz personel administracji Szpitala dokładają wszelkich starań, by opieka nad Pacjentem spełniała oczekiwania chorego w zakresie leczenia. Jeśli jednak uznacie Państwo, że w trakcie pobytu w naszym Szpitalu zostały naruszone Wasze prawa, możecie złożyć skargę do:
Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta Szpitala Powiatowego w Szamotułach
Aleksandra Klijewska
Kontakt: wtorek i czwartek w godz. 14:00 - 15:00
Tel. 61 29 27 101
E-mail: a.klijewska@szamotuly.med.pl
Tel. 61 29 27 101
E-mail: a.klijewska@szamotuly.med.pl
Macie Państwo również prawo skierować swoje uwagi i skargi do Rzecznika Praw Pacjenta, działającego przy Ministerstwie Zdrowia w Warszawie.
Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta:
800 190 590
(z tel. stacjonarnych i komórkowych)
czynna całodobowo
Swoje zastrzeżenia można przekazać drogą pocztową, na adres:
Rzecznik Praw Pacjenta – Bartłomiej Łukasz Chmielowiec,
Rzecznik Praw Pacjenta – Bartłomiej Łukasz Chmielowiec,
ul. Płocka 11/13
01-231 Warszawa
kancelaria@rpp.gov.pl
fax: (22) 506 50 64
fax: (22) 506 50 64
Przyjęcia interesantów w Biurze Rzecznika Praw Pacjenta odbywają się w:
-
poniedziałek – w godzinach od 9:00 do 18:00
-
wtorek – w godzinach od 9:00 do 15:00
-
środa – w godzinach od 9:00 do 15:00
-
czwartek – w godzinach od 9:00 do 15:00
-
piątek – w godzinach od 9:00 do 15:00
Uwaga!
Zgodnie z art. 50 ust. 2 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta wniosek kierowany do Rzecznika jest wolny od opłat. - Ustawa z dnia 6 listopada 2008 r.o prawach pacjenta i Rzeczniku praw pacjenta
Kartę Praw Pacjenta znajdziecie na stronie:
www.bpp.gov.pl
Zgodnie z art. 50 ust. 2 ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta wniosek kierowany do Rzecznika jest wolny od opłat. - Ustawa z dnia 6 listopada 2008 r.o prawach pacjenta i Rzeczniku praw pacjenta
Kartę Praw Pacjenta znajdziecie na stronie:
www.bpp.gov.pl
Pliki do pobrania
Fundusz kompensacyjny zdarzeń medycznych